Mainos
Mainos

Miehellä jäätävän huono asiakaspalvelukokemus: "Mafia sentään tarjosi palveluakin kiskonnan yhteydessä"

Liki neljän tunnin puhelurumba asiakaspalveluun tuotti tulosta – vaikeimman kautta.

Asiakaspalvelu on taitolaji. Eräs brittimies joutui toteamaan sen vaikemman kautta yrittäessään perua sopimustaan englantilaisen mobiili- ja nettipalveluita tarjoavan Virgin Median kanssa. John Bull twiittasi omat ja vaimonsa yritykset tarkasti. Aikaa sopimuksen perumiseen meni 3,5 tuntia ja siitä toipumiseen tarvittiin tuopillinen oluttakin.

Tästä se kaikki alkoi:

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Katselen vaimoni peruvan Virgin Median sopimustamme. En ole varmaan koskaan ollut näin onnellinen sitten häidemme."

Sopimuksen peruuttaminen ei kuitenkaan ollut niin yksinkertaista kuin olisi voinut kuvitella. Bull kertoi seuraavassa twiitissään, että yrityksen mukaan pariskunta halusi selkeästi uuden sopimuksen ja hyväksymällä heidän ehdotuksensa he jouduttaisivat asian hoitamista. 

Tästä ärsyyntyneenä pariskunta halusi keskustella esimiehen kanssa.

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Ilmeisesti Virgin Median ainoa esimies ei voi puhua kanssamme. Hän on palaverissa. Keskiviikkoon asti. Pitkä palaveri."

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Ilmeisesti rakennuksessa ei kirjaimellisesti ole ketään, joka voi puhua kanssamme. Kuka johtaa tätä puhelinpalvelukeskusta? Virgin Media, onko tämä kommunismia?"

Hätä ei kuitenkaan ollut tämän näköinen, sillä seuraavaksi Bull kertoi twiitissään, että Virgin Media suostui vapauttamaan pariskunnan sopimuksestaan vain 160 punnan maksua vastaan.

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Vain 160 punnalla he vapauttavat meidät sopimuksestamme. Jeesus, mafia sentään tarjosi palveluakin kiskonnan yhteydessä."

Seuraavaksi Bull kertoi Virgin Median yrittävän parhaillaan päättää, onko esimies "liian kiireinen" vai "ei paikalla".

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Mitä helvettiä. Ilmeisesti työnjohtaja ilmestyi! Kuin puhelinpalvelukeskuksen pokémon."

Bull kertoo seuraavaksi Virgin Median myöntäneen, että saattaa olla olemassa joku henkilö, joka voisi auttaa heitä. Mutta hän ei välttämättä ole paikalla. Bull toteaa, että on ironista, että kyseisen puhelun aikana Virgin Media on pystynyt tarjoamaan vakaata puhelinyhteyttä pidempään kuin koskaan ennen.

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Olemme jäljillänne, Virgin Media. Voitte soittaa niin paljon Bieberiä kuin haluatte, emme silti katkaise puhelua."

Seuraavaksi Bullille kerrottiin, että esimies oli saapunut kerrokseen, mutta oli liian kiireinen puhuakseen. Asiakaspalvelija puhelimen päässä puolestaan ei saa puhua esimiehille, ainoastaan hänen oma esimiehensä voi puhua heille.

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Pyydämme häntä kysymään esimieheltä, jonka hän voi kirjaimellisesti nähdä, että milloin hän soittaa takaisin meille. Hän ei suostu."

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Oho, hänen piti juosta toiseen palaveriin! Virgin Medialla on hiton paljon palavereja lauantaisin."

Tämän jälkeen – kun aikaa puheluun oli jo käytetty 1,5 tuntia, Bull kertoo, että puhelu katkaistiin. Mies haki itselleen lasillisen mehua valmistautuakseen kakkoskierrokselle. Uuden puhelun myötä pariskuntaa odotti luurin toisessa päässä taas jonotusmusiikki: Olly Mursia, Justin Bieberiä ja David Guettaa. Bull pohti, pitäisikö Virgin Median käyttää vähemmän rahaa musiikkilisensseihin ja palkata sen sijaan lisää esimiehiä.

Vihdoin pariskunta sai langan päähän asiakaspalvelija-Allyn. Bull pohtii twiitissään, onko Allyllä esimiestä vai vallitseeko Virgin Mediassa täysi anarkia. Ally kertoo Bullin pariskunnalle, ettei hänen työhönsä kuulu sopimusten purkaminen. Ei, vaikka he soittivat nimenomaan numeroon, joka on sopimusten purkamista varten.

Bullin vaimo alkaa odotellessaan pelaamaan oikeaa Pokémon Go'ta, kun taas Virgin Media puolestaan laittaa heidät jonoon pelatakseen puhelinpalvelukeskuksen omaa pokémon-peliä, Bull kertoo.

Ally on kuitenkin ehtinyt kerätä pariskunnan sympatiat puolelleen.

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Painotetaan, että me pidämme Allysta paljon. Ainakin hän on rehellinen. Virgin Median pitäisi ylentää hänet, siis jos hänen esimiehensä vain olisivat oikeita."

Tässä vaiheessa jopa Virgin Media osallistui Twitter-keskusteluun ja pahoitteli ongelmia. Bullin pariskunnan kolmanteen puheluun vastasi Clare-niminen asiakaspalvelija, joka vihdoin osasi purkaa pariskunnan sopimuksen. Liki neljän tunnin sota oli ohi.

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Clare teki sen. Clare purki sopimuksemme. Olemme vapaita! Me voitimme!"

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Emme voi uskoa tätä. Tuntuu kuin olisimme voittaneet olympiakultaa. Menemme pubiin juhlimaan."

Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Kiitos, Clare."

Tässä vielä koko tarina tarinamuotoon kiteytettynä:

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.


Video: Näinkin voi käydä, kun puhelimeen tulee liikaa ilmoituksia.


Lähde: The LADbible

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme