Mainos
Mainos

Tökerö vastaus asiakkaalle tyrmättiin somessa – lastenvaateketju pyysi anteeksi

Sosiaalisen median voima on mahtava. Näin totesi myös suomalainen lastenvaateketju Gugguu, kun vastaus asiakkaan palautteeseen lähti leviämään somessa myrskyn lailla.

Tarina lähti siitä, kun lastenvaatteiden nettikauppa Gugguu sai asiakaspalautteen. Asiakas oli ostanut käyttämättömän hupparin nettikirppikseltä toiselta asiakkaalta, jonka tarpeisiin paita olikin liian pieni. 

Huppari kuitenkin hajosi saman tien, jolloin kirppisostaja otti yhteyttä nettikauppaan reklamoidakseen tuotteesta. Lastenvaateketju ei kuitenkaan huolinut paitaa takaisin, eikä säästellyt sanoja vastineessaan asiakkaalle.

Asiakaspalvelijan vastine lähti hurjaan lentoon somessa ja keskustelua käytiin ympäri nettiä.

Alkuperäinen julkaisu asiakaspalautteesta on poistettu Gugguun Facebook-sivuilta, mutta oheisessa julkaisussa asiakaspalautteen vastineen sävyä kuvaillaan muun muassa syyttäväksi, valheelliseksi ja uhkailevaksi.

Reilut 17 000 tykkääjää Facebook-sivuilleen keränneen yrityksen oli pakko nöyrtyä murskapalautteen voimasta. Oheinen anteeksipyyntö tavoitti suuren yleisön, eikä aihetta onnistuttu lakaisemaan maton alle.

Keskustelu jatkuu edelleen kiivaana.

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme