Mainos
Mainos

Tv-lupakampanja tehosi nuoriin

Helsingissä syyskuun aikana järjestetty tv-maksukampanja on tuottanut hyvän tuloksen. Kampanjan ja tehotarkastuksen tuloksena alueelta kerättiin yli 8000 uutta televisioilmoitusta.

Ilmoituksista kolmannes tuli 18-24-vuotiailta, ja alle 35-vuotiailta yhteensä yli 60 prosenttia. Kampanjoinnin kohteena olleista kotitalouksista kaikkiaan kymmenen prosenttia teki televisioilmoituksen.

Kampanjakirje lähetettiin kaikkiaan 75 000 kotitalouteen, jotka eivät olleet tehneet televisioilmoitusta. Kirjeessä kerrottiin tulevasta tarkastuskäynnistä ja television luvattoman käytön seurauksista.

Arvion mukaan niistä kotitalouksista, jotka eivät tehneet ilmoitusta, noin puolella on kuitenkin televisio käytössään. Kampanjan jälkeen Helsingissä on noin 225 000 tv-maksun maksajaa.

(MTV3-STT)

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme