Mainos
Mainos

Asiakas hermostui liian hitaaseen palveluun — hyökkäsi ravintoloitsijan kimppuun

Hidas palvelu voi ärsyttää, mutta rajansa kaikella. Pohjois-Kiinassa sattuneessa välikohtauksessa asiakas hyökkäsi omistajan kimppuun liian hitaan palvelun vuoksi.

Hyvää ruokaa kannattaa odottaa, mutta rajansa odottelullakin. Tätä mieltä oli asiakas, joka hermostui todenteolla odotteluun Pohjois-Kiinassa sijaitsevassa ravintolassa.

Asiakas nimittäin hyökkäsi aterian odotteluun kyllästyttyään paikan omistajan kimppuun veitsellä varustettuna. 

Dumplingsien tulo kesti liian kauan

Väkivaltainen asiakas vieraili ravintolassa kolmen muun henkilön seurassa. Perinteisiä liha- ja kasvisnyyttejä, dumplingseja, tilannut nelikko joutuikin jo pian tilattuaan sanaharkkaan omistajan kanssa. Asiakkaat olivat järkyttyneitä ravintolan palvelun hitaudesta, ja he myös osoittivat tyytymättömyytensä omistajalle.

Kiista nousi nopeasti aivan uudelle tasolle, kun yksi seurueen jäsenistä vetit esiin terävän veitsen ja iski ravintolan omistajaa suoraan päähän. Kiinalaisen sanomalehden, South China Morning Postin mukaan veitsen isku oli vienyt mukanaan puolet miehen päänahasta.

Välikohtauksesta pelästyneet asiakkaat olivat ehtineet paeta paikalta jo ennen poliisin tuloa, joten silminnäkijöitä tapahtumasta ei jäänyt. Syyllisten etsintä on poliisien mukaan parhaillaan käynnissä. Ravintoloitsija kiidätettiin sairaalaan, ja hänen ennustetaan toipuvan hyvin suhteutettuna vammojen vakavuuteen.

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme