Mainos
Mainos

Asiakkaat innostuivat Lidlin kampanjasta: "Huikeaa huumorintajua ja kekseliäisyyttä" – 5-vuotias askarteli oman alennuskorttinsa

Lidlistä kerrotaan, että eilen alkanut Kortti kuin kortti -kampanja on poikinut vipinää myymälöihin eri puolilla Suomea. 

Katso yllä olevalta videolta, minkä tuomion raati antoi Lidlin paistopistehampurilaisille.

Lidlillä starttasi eilen tämän viikon kestävä erikoinen alennuskampanja. Kampanjan aikana asiakkaat saavat alennusta ostoksistaan mitä tahansa korttia näyttämällä.

Kassoilta kerätyn palautteen mukaan kampanja on tuonut hauskoja kohtaamisia ja asiakkailta on tullut positiivisia kommentteja, kertoo Lidl tiedotteessaan.

– Asiakkaamme ovat lähteneet upeasti mukaan hyvän mielen kampanjaamme ja osoittaneet huikeaa huumorintajua ja kekseliäisyyttä, kaupallinen johtaja Timo Hansio sanoo.

5-vuotias Eedla askarteli oman korttinsa

Osa asiakkaista on varannut kauppaan lähtiessään mukaan joulu- tai postikortin kassalle näytettäväksi. Jotkut puolestaan ovat askarrelleet kampanjaa varten itse oman ”alennuskorttinsa”. Yksi askartelijoista oli esimerkiksi 5-vuotias Eedla. 

Lidlin sosiaalisen median kanaviin tulleista kuvissa on nähty myös esimerkiksi visakoivusta höylätty ”visakortti” ja Pokémon-kortti.
Suurin osa kassoille esitetyistä korteista on ollut erilaisia etu- ja kanta-asiakaskortteja, kuntosalikortteja tai Kela-kortteja.

"Yksi Lidl Suomen historian kovimmista maanantaimyynneistä"

Kampanja on voimassa kuluvan viikon päättyen sunnuntaina myymälöiden sulkeutuessa.

– Eilen nähtiin yksi Lidl Suomen historian kovimmista maanantaimyynneistä. Asiakkaat ovat selvästi ottaneet tämän kampanjan omakseen, Hansio jatkaa.

Lähde: Lidl

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme