Mainos
Mainos

Coca-Cola rikkoo 130-vuotisen perinteen – aikoo lanseerata historiallisen uutuuden

Lähitulevaisuudessa maailman tunnetuin virvoitusjuomayhtiö aikoo tuoda markkinoille alkoholia sisältävän uutuustuotteen. 

Punaisen etiketin omaava Coca-Cola on ollut yksi maailman tunnetuimmista virvoitusjuomista yli sadan vuoden ajan. Nyt tunnettu virvoitusjuomayhtiö aikoo kääntää uuden lehden historiassaan lanseeraamalla ensimmäisen alkoholijuomansa.

Tämä matala-alkoholinen, tölkkiin pakattava uutuus tullaan lanseeraamaan Japanissa, jossa vastaavanlaiset juomat ovat suuressa suosiossa.

Aikataulua uutuustuotteelle ei ole määritelty

Yhtiön verkkosivuilla Coca-Cola Japanin toimitusjohtaja Jorge Garduño vahvistaa uuteen juomaan liittyvät huhut

– Tämä on tölkkijuoma, joka sisältää alkoholia. Perinteisesti ne valmistetaan sochu-nimisestä tislatusta juomasta ja hiilihapotetusta vedestä, johon on lisätty makuaineita, Garduño kertoo.

– Meillä ei ole kokemusta matala-alkoholisten juomien kategoriasta tätä ennen, mutta tämä toimii esimerkkinä siitä, että aiomme jatkossakin tutkia mahdollisuuksia ydintoiminnan ulkopuolelta.

Yritys on sen verran ainutlaatuinen, ettei yhtiö ole määrittänyt aikataulua uudelle tuotteelle.

– Coca-Cola on aina keskittynyt kokonaan alkoholittomiin juomiin, ja tämä on vaatimaton koe tietylle markkinasegmentille, Garduño kertoo.

Vaikka matala-alkoholiset juomat ovat suosiossa ympäri maailmaa, nyt näyttää kuitenkin siltä, että tuote jää myyntiin ainoastaan Japanin markkinoille.

Lähde: Telegraph

***

Katsomo-video ei ole saatavilla

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme