Mainos
Mainos

Haluatko korkata oluen treenin jälkeen? Valitse tarkkaan!

Australialaisen tutkimuksen mukaan kannattaa valita tietynlaisia oluita, jos haluaa nauttia niitä urheilusuorituksen jälkeen.

Tuore tutkimus paljastaa parhaimman olutvaihtoehdon treenin jälkeen. Australialaisen tutkimuksen mukaan kannattaa suosia oluita, joissa alkoholin tilavuusprosentti on alle 3,5. Oluen joukkoon kannattaa myös heittää ripaus suolaa tai nauttia sen rinnalla joku pieni suolainen välipala. Men Health -sivuston mukaan palautuminen on tällöin nopeampaa kuin, jos alkoholin tilavuusprosentti olisi korkeampi.

Kyseinen tutkimus on aiheuttanut urheilupiireissä runsaasti keskustelua. Osan mielestä mikään alkoholi ei nimittäin sovellu palautusjuomaksi. Osan mielestä taas yksi mieto olut ei haittaa.

Kannattaakin itse testata sopiiko olut sinulle palautusjuomaksi vai kannattaako suosia jatkossa jotain muita juomia.

Tarvitsetko apua painonpudotuksessa? Lue vinkkejä täältä!

Makuja-sivuston Facebook-fanina luet ensimmäisenä keittiömaailman kuumimmat uutiset, saat ruokablogaajien sekä huippukokkien reseptit ja voit osallistua herkullisiin kilpailuihin! 

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme