Mainos
Mainos

Haluatko tehostaa rasvanpolttoa? Tässä kolme helppoa proteiiniaamiaista

Nämä proteiinipitoiset aamiaisruoat syntyvät käden käänteessä ja  voivat myös tehostaa rasvanpolttoa.

Jos haluat polttaa tehokkaammin rasvaa päivän aikana, satsaa jo aamulla proteiinipitoiseen ruokaan. Runsaalla ja ravitsevalla aamupalalla käynnistät aineenvaihduntasi. Älä kuitenkaan unohda hiilihydraatteja, sillä niistä saat energiaa.

Kokeile näitä helppoja aamiaisvaihtoehtoja, joissa on täydellisessä suhteessa sekä proteiinia että hiilareita:

1. Omelettiaamiainen: 270 kcal /  21,7g proteiinia

Omeletti on ravitseva ja helposti syntyvä aamiaisvaihtoehto.

Kaksi kananmunaa: 12,6 grammaa proteiinia, 143 kcal
Muutama viipale (noin 30 grammaa) juustoa: 6,9 grammaa proteiinia, 104 kcalKolme keskikokoista sientä (esim. herkkusienet): 1,7 grammaa proteiinia, 12 kcal
Yksi luumutomaatti: 0,5 grammaa proteiinia, 11 kcal

2. Jogurttiaamiainen: 309 kcal / 23,8g proteiinia

Tämä aamiainen sisältää hyviä rasvoja, marjoja ja hedelmiä.

170 grammaa vähärasvaista kreikkalaista jogurttia: 18 grammaa proteiinia, 100 kcal
1,2 dl mustikoita (pakaste): 0,5 grammaa proteiinia, 42 kcal
10 viinirypälettä: 0,4 grammaa proteiinia, 34 kcal
Kourallinen manteleita: 4,9 grammaa proteiinia, 133 kcal

3. Smoothieaamiainen: 312 kcal / 21,7g proteiinia

Sekoita kaikki ainekset blenderissä ja saat helposti proteiinipitoisen smoothien.

1 pieni banaani: 1,1 grammaa proteiinia 90 kcal
150 grammaa kreikkalaista vaniljajogurttia: 15 grammaa proteiinia, 85 kcal
Viisi mansikkaa (pakaste): 0,4 grammaa proteiinia, 19 kcal
1 rkl mantelivoita (luontaistuotekaupoista): 3,5 grammaa proteiinia, 95 kcal
70 g raakaa pinaattia: 1,7 grammaa proteiinia, 14 kcal

Lähde: Fitsugar

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme