Mainos
Mainos

Hyökkäys Coca-Colaa vastaan: Kampanja paljastaa "totuuden virvoitusjuomista" – katso

Amerikkalainen kuluttajansuojajärjestö hyökkää tuoreella mainoskampanjallaan virvoitusjuomateollisuutta, ja erityisesti Coca-Colaa vastaan.

Vaikutusvaltainen Yhdysvalloissa toimiva kuluttajansuojajärjestö The Center for Science in the Public Interest CSPI varoittaa kansalaisia virvoitusjuomien terveyshaitoista tuoreella videollaan. Animoidun kampanjavideon hahmoiksi onkin valittu Coca-Colan kuuluisat jääkarhut, jotka esitetään totuttua traagisemmissa tunnelmissa. Videolla jääkarhut kärsivät ylipainosta, diabeteksestä ja jopa erektio-ongelmista juotuaan terveydelle haitallista kolaa.

– Kampanjan tarkoituksena on paljastaa kansalaisille totuus virvoitusjuomateollisuudesta. Coca-Cola ja Pepsi eivät myy onnellisuutta. He myyvät ravitsemuksellisesti turhaa tuotetta, jota kulutetaan maailmassa niin paljon liikaa, että se johtaa amputaatioihin, erektiohäiriöihin ja kivuliaisiin hammasongelmiin, CSPI-järjestön johtaja Michael Jacobson kommentoi.

CSPI-järjestö keskittyy Yhdysvalloissa erityisesti terveys- ja ravitsemusalan asioihin. Järjestö vahtii muun muassa elintarvikepakkausten harhaanjohtavia nimiä sekä elintarviketurvallisuutta.

Katso CSPI:n tuottama ja mainosmies Alex Boguskyn suunnittelema video:

(MTV3)

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot