Mainos
Mainos

"Kuolemaisillaan oleva ihminen oli tärkeämpi kuin me" – täysin tunteeton asiakas raivostutti ravintoloitsijan

Kilroy’s Bar N’ Grill -ravintolassa asioinut nainen kirjoitti vihaisen viestin ravintolan Facebook-sivuille valittaen ”yliannostuksen ottaneesta narkkarista”. Kyseessä oli kuitenkin sydänkohtauksen saanut vanha nainen.

Sosiaalinen media kuhisee amerikkalaisen naisen vihaisen viestin takia.

– En tule enää koskaan käymään uutenavuotena tässä paikassa! Kaiken sen jälkeen, miten meitä kohdeltiin, kun olimme kuluttaneet yli 700 dollaria. Ruokailumme meni pilalle, kun katsoimme kuollutta ihmistä kärrättävän yliannostuksen takia ulos, nainen kirjoittaa viestissään.

"Kuolemaisillaan oleva ihminen oli tärkeämpi kuin me"

Nainen kirjoittaa kommentissaan vielä muun muassa siitä, että he ovat käyneet ravintolassa joka vuosi uutena vuotena. Ravintolapäällikkö ei naisen mukaan ollut kiinnostunut laskun kanssa tapahtuneesta sekaannuksesta.

– Ravintolapäällikkö kertoi meille, että kuolemaisillaan oleva ihminen oli tärkeämpi kuin me, mutta luulen, että narkkarin päästäminen sisään ottamaan yliannostus on tärkeämpää kuin maksavat asiakkaat, nainen tilittää.

Ravintoloitsijan vastaus pisti valittajalle jauhot suuhun

Kilroy’s-ravintolan ravintoloitsija Chris Burton vastasi valitukseen hyvin suoraan.

– Arvostamme palautetta, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Itse pidän erityisesti tällaisesta palautteesta, joka paljastaa inhottavat ihmiset, joiden kanssa joudumme aika ajoin toimimaan.

– Ensinnäkin ”yliannostuksen ottanut narkkari” josta puhuit, oli yli 70-vuotias vanha nainen, joka sai sydänkohtauksen. Onneksi hänet saatiin sairaalaan ja hän pelastui. Kuulostaa siltä, että olit hänestä hyvin huolissasi, joten ajattelin, että sinua kiinnostaisi tietää, Burton jatkaa.

Ravintoloitsija on kiitollinen, ettei seurue tule ravintolaan uudelleen

Burton jatkaa sarkastiseen sävyyn viestissään, että hän ymmärtää naisen olevan vihainen, sillä olisihan lasku pitänyt pistää ihmishengen edelle.

Burton lopettaa viestin kiittämällä siitä, että nainen ei enää seurueineen tule ravintolassa käymään.

– Emme halua, että kukaan noin kylmäsydäminen ja ilkeä käy ravintolassamme. Kunnioitan jokaista, joka päättää käyttää rahansa Kilroy’sissa, kunnes he käyttäytyvät kuten sinä.

Ravintolan Facebook-sivuille sataa viestejä

Tempaus nosti ravintolan hetkessä näkyville. Sadat ihmiset ovat kirjoittaneet mielipiteitään ravintolasta paikan Facebook-sivuille.

Sydänkohtauksen saanutta naista auttamaan perustettiin myös hyväntekeväisyyskampanja, jonka 5000 dollarin tavoite ylittyi jo alle päivässä.

Valituksen tehnyt nainen on suuren vihaviestitulvan vuoksi sulkenut oman Facebook-tilinsä. Viimeisessä julkaisussaan hän sanoo jonkun muun laittaneen viestin ravintolan sivulle.

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme