Mainos
Mainos

Maailman helpoin dieetti – tähän sinäkin pystyt!

Painonhallinta ja jopa laihtuminen voi onnistua ilman sen kummempaa yritystäkin!

Amerikkalaiset terveys- ja fitness-alan ammattilaiset neuvovat, miten laihtuminen onnistuu laiskuriltakin.

Yritä (ihan vaan hieman)

Jos menet yleensä bussilla, kävele edes osa reitistä. Jos kävelet, kävele hieman nopeammin. Jos juokset, juokse hieman pidemmälle. Nämä pienet rutistukset kiihdyttävät elimistösi aineenvaihduntaa ja huomaat kyllä muutoksen kehossasi, jos teet näin säännöllisesti.

Panosta aamupalaan

Syö normaalin jogurtin sijaan ravitsevampi aamiainen. Yhdistä vähärasvaista jogurttia, 2 ruokalusikallista sokeritonta mysliä, 2 teelusikallista murennettuja saksanpähkinöitä, 1 ruokalusikka sitruunamehua, 1 teelusikka hunajaa ja 1 teelusikka pellavansiemenöljyä.

Nuku!

Nuku öisin vähintään seitsemän tuntia. Hyvät yöunet auttavat säätelemään nälkähormonia. Chicagon yliopiston tutkimuksen mukaan 8,5 tuntia nukkuneet menettivät 55 prosenttia enemmän rasvaa kehostaan kuin ne, jotka nukkuivat vain 5,5 tuntia. Enemmän unta on siis vähemmän liikakiloja!

Potkua petipuuhiin

Amerikkalainen ravintovalmentaja Tracy Reidin vinkkaa hauskan neuvon painonpudotukseen

– Pudotin painoa 2,5 kiloa sillä, että harrastimme seksiä mieheni kanssa neljä kertaa yhden viikon aikana. Viihtykää sängyssä hieman pidempään, me olimme tunnin kerrallaan. Parasta treeniä ikinä!

Hieman tarkkuutta ruokavalioon

Lisää vihanneksia ruokavalioosi ja syö päivässä yksi kokonaan kasviksista koostuva ateria. Vähennä rasvaisten juustojen ja muiden maitotuotteiden syöntiä.

Lastenateria = vähemmän kaloreita

Jos sinun tekee mieli pikaruokaa, valitse ravintolassa lastenateria. Vältyt tällöin sadoilta extrakaloreita!

Seiso!

Tämä on yksinkertaista: seiso istumisen sijaan! Poltat huomattavasti enemmän kaloreita. Television katselunkin voi suorittaa kotona seisten.

Lähde: Health.com

(MTV3)

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme