Mainos
Mainos

Mainoskuva vs. todellisuus – lunastaako Suomen Burger King odotukset?

Vastaako Suomessa myytävä Burger Kingin Whopper -hampurilainen mainoskuvaansa?

Pikaruokaketju Burger King avasi perjantaina kello 13.12 ravintolan Helsingin Mannerheimintielle. Ennen suurelle yleisölle avautumista hampurilaisravintolassa järjestettiin lehdistölle ja kutsuvieraille suunnattu tilaisuus. Makuja.fi vieraili paikan päällä tutustumassa ravintolan tarjontaan. Vielä puolilta päivin Burger Kingin edustalle ei ollut muodostunut sen kummempaa jonoa, mutta ruuhkia lienee myöhemmin tiedossa, kuten kahvilaketju Starbucksinkin syksyisissä Suomen avajaisissa

– Olemme valmistautuneet avautumiseen parhaamme mukaan. Keittiö on ollut käytännössä toiminnassa koko viikon. Keittiö on homman sydän ja jos se toimii, niin kaikki toimii. Emme tee valmiiksi purilaisia ruuhkien varalle. Kaikki tehdään tilauksesta, niin kuin konseptiin kuuluu, Burger Kingin Suomen ketjujohtaja Mikko Mollberg kommentoi.

Makuja.fi testasi: Mainoskuva vs. todellisuus

Suomen Burger King -ravintoloissa tullaan luonnollisesti myymään myös ketjun suosituinta hampurilaista, Whopperia. Whopperin kehitteli vuonna 1957 hampurilaisketjun perustaja James McLamore ja burgerista muodostui nopeasti hitti muun muassa sen suuren koon ansiosta. Suurimman kilpailijansa Whopper sai vuonna 1967, jolloin hampurilaisketju McDonald's toi myyntiin ensimmäiset Big Mac -hampurilaisensa.

Miltä kuuluisa Whopper sitten näyttää todellisuudessa, Helsingin ravintolassa myytynä? Vastaako todellisuus mainoskuvaa? Makuja.fi vertasi ja ainakaan purilaisen koossa ei ollut valittamista:

(MTV LIFESTYLE)

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme