Mainos
Mainos

McDonaldsin Twitter-kampanja meni täydellisesti mönkään

Huffington Post kertoo McDonald'sin epäonnistuneesta Twitter-kampanjasta, jossa yritys yritti luoda positiivista #McDStories-hashtagia eli vapaasti suomennettuna risumerkkisanaa.

McDonald'sin kampanja lähti kuitenkin nopeasti väärään suuntaan, kun yrityksen tuotteista vähemmän pitävät ihmiset alkoivat kehitellä omia naljailujaan samaisella #McDStories-hashtagilla. Twitterissä on mahdotonta hallita sitä, mitä tietyllä risumerkkisanalla kirjoitetaan.

Monet tveettaajat sanoivat naljailujen perään, että McDonald's sai ilmaisen sosiaalisen markkinoinnin oppitunnin.

(MTV3)

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme