Mainos
Mainos

Melkoinen uutuustuote markkinoille: Joisitko tätä Coca-Colaa?

Japanilaiset ovat päässeet testaamaan vasta markkinoille saapunutta kokiskahvia. 

Kahvin ja kokiksen ystävien rukouksiin on vastattu. Japanin markkinoille rantautunut Coca-Cola Coffee Plus sisältää puolet enemmän kofeiinia ja puolet vähemmän kaloreita kuin tavallinen Coca-Cola. Kahvi lisätään limonadiin pulverin muodossa, ja juoma makeutetaan makeutusaineilla.

Japanilaiset ovat päässeet maistamaan 190 millilitran tölkeissä myytävää kahvikokista, mutta uutuusjuoma ei ole saanut kiinnostavuudestaan huolimatta varauksetonta ihastusta osakseen. Shin-Shouhin -verkkosivu arvioi, ettei kahvikokis tuoksu niin kahvilta kuin Coca-Colaltakaan.

– Totta puhuen, haju ei ole kovin hyvä. Maku taas ei ole hyvä eikä huono. Se on täsmälleen kuin sekoittaisi kahvia ja Coca-Colaa, sivustolla kirjoitetaan ja annetaan uutuustuotteelle kuusi tähteä täydestä kymmenestä.

Coca-Cola Coffee Plus ei ole maailman suurimman alkoholittomia juomia valmistavan yhtiön ensimmäinen rajanylitys. Vuonna 2006 Yhdysvalloissa lanseerattiin kahvinmakuinen Coca-Cola BlāK. Vuotta myöhemmin tuote kokeili siipiään Euroopan markkinoilla. Lento kuitenkin katkesi nopeaan, ja limonadin valmistus lopetettiin vuonna 2008.



***


Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme