Mainos
Mainos

Missä se on nyt? Ilmiöksi noussut Aromipesä tekee paluun

Onko ilmiöksi 1990-luvulla noussut Aromipesä historiaa?

Muistatko vielä klassikoiksi nousseet mainokset, joissa styroksiselta näyttänyttä, hauduttamiseen tarkoitettua Aromipesää esiteltiin? Moni muistaa klassikoksi nousseen Aromipesän, mutta mitä tuotteelle kuuluu vuonna 2015?

Kulttituotteeksi ja vitsien kohteeksi hupaisien mainostensa vuoksi 1990-luvulla noussut Aromipesä eli perinteiseen lämpöä eristävään heinälaatikkoon perustuva kokkausmenetelmä ei suinkaan ole unohdettu ilmiö. Uusia Aromipesiä on saatavilla Suomessa jälleen tänä kesänä.

Katso videolta, mihin malliin kulttimaineeseen noussutta Aromipesää aikoinaan mainostettiin!

"Suunnitteilla on ensimmäinen vaihtoehto mustalle värille"'

Klassisia mustia Aromipesiä valmistaa tätä nykyä Artekno Oy ja ilmiöksi noussutta tuotetta pyritään jatkossa kehittämään eteenpäin. Tulevaisuudessa Aromipesät eivät ole enää ainoastaan mustia.

– Suunnitteilla on ensimmäinen vaihtoehto mustalle värille koko tuotteen historiassa, kertoo Artekno Oy:n viestintävastaava Tuuli Pessi.

Lähde: Artekno Oy, YouTube

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme