Mainos
Mainos

Pitsaravintolalta yllättävä markkinointitempaus – tuoksuva dvd!

Domino's-niminen pitsaravintola on keksinyt aivan uuden tavan houkutella ihmisiä ostamaan pitsaansa.

Miltä kuulostaisi dvd-soittimesta ilmoille "höyryävä" pitsan tuoksu? Brasilialainen pitsaravintola Domino's markkinoi nyt tuotteitaan dvd-levyillä, jotka päästävät ilmoille huumaavaa pitsan tuoksua dvd-soittimessa lämmitessään.

Kun elokuva on ohi, dvd-levyn sisältämä lämpöherkkä muste on muuttanut alunperin mustan levyn pitsan näköiseksi minilätyksi, joka tuoksuu juustolta ja pepperonilta. Pitsalta tuoksuviksi elokuvakokemuksiksi on muutettu muun muassa leffasuosikit Argo sekä Yön ritarin paluu. Elokuvia saa Sao Paulon ja Rio de Janeiron videovuokraamoista.

Tuoksuva pitsa-dvd ei ole ainoa pitsaravintoloiden keksimä markkinointikikka. Viime kuussa Pizza Hut yhdisti voimansa Xbox 360:n kanssa, joka mahdollisti sen, että pelaajat pystyvät tilaamaan pitsan suoraan pelikonsolillaan.

Katso Domino's-ravintolan promovideolta, miten dvd käytännössä toimii.

(MTV3)

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme