Mainos
Mainos

Pizzatilaus ei koskaan saapunut perille – ravintolaketjun epäonneksi asiakas oli lakimies

Mies tilasi pizzoja, jotka eivät tulleet koskaan perille. Luvattua hyvitystäkään ei kuulunut, mutta miehen odotettua 18 kuukautta hän vihdoin sai hyvityksen.

Australialainen lakimies Tim Driscoll sai vihdoin 1,5 vuoden jälkeen hyvityksen pizzatilauksestaan, joka ei tullut ikinä perille. Driscoll oli tilannut kolme pizzaa, valkosipulileipää sekä muutaman litran limua. Tilaus oli arvoltaan noin 30 Australian dollaria.

Driscoll odotti tilausta ystävineen useamman tunnin, mutta tilausta ei kuulunut. Hän soitti Domino’s Pizza -ravintolan johtajalle, joka pahoitteli tilannetta ja lupasi, että Driscoll saa hyvityksen mahdollisimman pian. Hyvitystä ei koskaan kuulunut, ei edes lukuisien muistuttelujen jälkeen.

Odotettuaan hyvitystä vuoden ajan Driscoll päätti viedä asian oikeuteen. Hän haastoi ravintolan oikeuteen sopimusrikkomuksesta ja vaati 6 800 Australian dollarin korvauksia.

Domino’s Pizza ei tunnustanut rikkomustaan eivätkä he ilmaantuneet oikeudenkäynteihin, joten tuomari ratkaisi asian Driscollin hyväksi. Ketju on määrätty maksamaan Driscollille 1 203 Australian dollaria oikeudenkäyntikuluja sekä alkuperäisen 30 Australian dollarin tilauksen.

Ravintola on myöhemmin pyytänyt anteeksi Driscollilta tapahtunutta.

Video: Miltä maistuu Helsingin suurin pizza?

Lähde: FoxNews 

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme