Mainos
Mainos

Polta rasvaa ja laihdu: 4 tehoruokaa, joita sinun pitäisi syödä!

Ei ole olemassa taianomaista laihdutuspilleriä, joka hillitsisi nälkää ja samalla laihduttaisi tehokkaasti. Ravitsemusterapeutti Julie Upton sen sijaan muistuttaa tiettyjen ruokien laihduttavista vaikutuksista.

Tarvitsetko apua nälänhillinnän kanssa? Ravitsemusterapeutti Julie Uptonin mukaan tämä on normaalia.

– Et ole yksin. Suurin osa painon kanssa taistelevista asiakkaistani taistelevat myös näläntunnetta vastaan. Tähän tahdonvoima ei aina auta.

Hyvä uutinen kuitenkin on, että tutkimuksissa on löydetty tiettyjen ruokien vaikuttavan aivojen neurotransmittereihin nälkää hilliten, jolloin myös laihduttaminen ja rasvanpoltto helpottuu.

– Syö enemmän näitä ruokia, niin pidät nälän loitolla ja laihdut!

4 tehoruokaa: hillitse nälkää ja polta rasvaa!

1. Omenat

Omena päivässä pitää ainakin kilot loitolla, jos ei vanhaa kunnon lääkäriä. Tutkimusten mukaan omenoiden kuidut ja luonnolliset hapot edistävät rasvanpolttoa.

2. Pavut, herneet ja linssit

Pavuilla, herneillä ja linsseillä on kolmitehoinen vaikutus painonpudotukseen! Ne hillitsevät kuitujensa ansiosta nälkää, ovat erinomaisia proteiininlähteitä ja omaavat alhaisen glykeemisen indeksin, joka pitää hiilarihimot loitolla.

3. Kananmuna

Tutkimuksissa on todistettu muun muassa kananmuna-aamiaisen teho painonpudotukseen. Kananmunat sisältävät paitsi proteiinia, hillitsevät ne myös nälkää aiheuttavan hormonin toimintaa.

4. Pähkinät

Tiesitkö, että syömäsi pähkinöiden kaikki kalorit eivät imeydy kehoon? Vaikka pähkinät mielletäänkin kaloripommeiksi, voivat ne olla itse asiassa laihduttavia. Pähkinät sisältävät terveellisiä rasvoja ja niiden proteiinit pitävät sinut kylläisenä pidempään. Pähkinät myös vaihduttavat aineenvaihduntaa.

Lähde: Fitsugar

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme