Mainos
Mainos

Puolet vähemmän kilokaloreita – kokeile vähähiilihydraattista ja superherkullista lasagnea!

Jos haluat hieman keventää ruokavaliotasi, tai kaipaat muuten vain vaihtelua perinteiseen lasagneen, kokeile tätä pastatonta versiota.

Gluteenittomaan tai vähähiilihydraattiseen ruokavalioon sopiva lasagne syntyy kesäkurpitsasta. Reseptissä perinteiset pastalevyt korvataan ohuiksi viipaloiduilla kesäkurpitsalevyillä. Lopputulos on niin herkullinen, ettei vehnäpastaa edes kaipaa lasagnen täytteeksi!

Lasagnen juustokastike syntyy niin ikään kevyemmistä aineksista. Perinteisen bechamel-kastikkeen sijaan kesäkurpitsalasagnessa hyödynnetään raejuustoa, juoksevaa Koskenlaskija-juustoa sekä kananmunaa. Jauhelihakastike valmistetaan tomaattipohjaisesti italialaisittain.

Puolet vähemmän kilokaloreita kuin pastalasagnessa

Kokeile kotona ja ylläty! Tämä lasage on paitsi vähähiilihydraattinen, vähäkalorinen niin myös superherkullinen. Noin 400 gramman annos lasagnea sisältää vain 320 kilokaloria, kun tavallinen pastalasagneannos voi sisältää tuplasti saman verran energiaa.

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme