Mainos
Mainos

Ravintoloitsija antoi asiakkaidensa päättää itse hinnat – näin kävi

Ravintoloitsija Liu Xiaojun päätti antaa asiakkaille mahdollisuuden maksaa omatuntonsa mukaan – jo viikossa ravintola on menettänyt runsaasti rahaa ja asiakkaita. 

Kun ravintoloitsija Liu Xiaojun avasi ravintolansa, hän päätti "uskoa hyvään ihmisessä" ja antoi asiakkailleen päätäntävallan hinnoista viikon ajaksi. Tämä oli kuitenkin huono idea, sillä jo lyhyessä ajassa ravintola on menettänyt paljon rahaa.

– Jos asiakkaat eivät olisi olleet tyytyväisiä palveluun tai ruoan tasoon, ymmärtäisin tämän, mutta asiakaspalautteen mukaan ruoka on ollut hyvää ja täyttävää. Tämä ei kuitenkaan näy asiakkaiden maksuhalukkuudessa, Xiaojun kertoo Shangaaist-sivuston haastattelussa. 

Lisäksi asiakkaat eivät ole enää palanneet ravintolaan. Kun kampanja päättyi, ruokailijoita ei juuri ole ollut.

– On järkeenkäypää, että ihmiset haluavat syödä ilmaiseksi, mutta en ymmärrä, miksi he eivät ole tulleet takaisin kampanjan loppumisen jälkeen, Xiaojun suree.

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme