Mainos
Mainos

Subwayn markkinointipäällikkö paljastaa: Näihin tuotteisiin tullaan panostamaan

Suomessa vallitsee tällä hetkellä vahva hyvinvoinnin ja itsestä huolehtimisen trendi, johon nyt myös pikaruokaravintolat pyrkivät vastaamaan parhaansa mukaan. 

Terveellisyys ja kasvisruokavalio ovat tulleet jäädäkseen myös pikaruokaravintoloihin. Kuluttajat arvostavat yhä enemmän laatua ja makua, mikä näkyy muun muassa kasvisvaihtoehtojen kysynnän kasvuna. 

Pikaruokaravintolaketju Subwayn markkinointipäällikkö Elina Jollmanin mukaan raikkaat raaka-aineet ja tuotteiden laatu ovat asioita, jotka korostuvat etenkin suomalaisten kuluttajien vaatimuksissa. 

Subway on vastannut kuluttajien kysyntään tuomalla markkinoille vegaanisen subin, ja uusia kasvisvaihtoehtoja tullaan todennäköisesti näkemään lisää jatkossakin. 

– Panostamme myös enemmän salaatteihin, jonka ohella lisäsimme jo ennestään kattavaan kasvisvalikoimiimme maissin, Jollman toteaa.

Neljää uutta kasvistuotetta on jo maistatettu 

Kasvisvaihtoehtojen suosio ja vegaanisuus eivät ole ohimeneviä trendejä, vaan niiden odotetaan jatkavan kasvuaan myös tulevaisuudessa. 

– Odotamme kasvistuotteiden ja salaattien kysynnän kasvavan entisestään, Jollman toteaa.

Jollman paljastaa, että syksyllä he maistattivat kuluttajilla neljä uutta kasvistuotetta, joista osa on tulossa myyntiin saakka. 

Subway ei ole ainoa pikaruokaravintolaketju, joka on ryhtynyt vastaamaan voimakkaasti kasvavaan vegaanituotteiden kysyntään. McDonald's toi viime syksynä markkinoille vegaanisen hampurilaisen, ja Hesburger ilmoitti jo reilu vuosi sitten ottaneensa valikoimiinsa proteiinipitoisen kasvisruokavaihtoehdon, kaura-härkäpapuhampurilaisen.

Myös Burger Kingin ja Taco Bellin listoilta löytyy niin kasvisvaihtoehtoja kuin täysin vegaanisiakin tuotteita. 

***

​​​​​​​

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme