Mainos
Mainos

Tämä Subway-patonki on suomalaisten ehdoton suosikki – kuuluuko sinunkin lempipatonkiesi joukkoon?

Pikaruokaravintolaketju Subwayn valikoimissa on kymmenittäin eri täytevaihtoehtoja. Vaihtoehtojen joukosta erottuu yksi tuote, joka on etenkin suomalaisten mieliin. 

Subwayn markkinointipäällikkö Elina Jollmanin mukaan suomalaisten leipämaku on hyvin samankaltainen muihin Pohjoismaihin verrattuna – yhtä poikkeusta lukuun ottamatta.

– Suomalaiset eroavat muista maista siinä, että kiinnostus uutuustuotteita kohtaan on vahvempi. Monissa maissa kanatuotteemme ovat asiakkaiden mieleen, Jollman kertoo.

Tiesitkö? Ensimmäinen Subway-ketjun liike avattiin Suomeen 7.7.2000. 

Jollmanin mukaan Subwayn tuotteet on valittu niin, että ne sopivat suomalaiseen makuun. Raaka-aineiden joukosta ei erotu erityistä inhokkia, mutta ehdoton suosikki kylläkin.

– Suomalaisten ehdoton suosikki on Kana Teriyaki! Jollman paljastaa.

Suomalaiset kuluttajat osaavat vaatia laatua

Suomalaisten kuluttajien keskuudessa korostuu Jollmanin mukaan hyvinvointi ja itsestään huolehtiminen; suomalaiset haluavat raikkaita raaka-aineita. Terveellisyyden lisäksi myös erikoisruokavalioiden ja sitä myötä ruoan personoinnin merkitys on Jollmanin mukaan kasvanut entisestään.

– Kuluttajat eivät enää halua valmista paketoitua tuotetta, vaan ruokaa, joka tehdään heidän toiveidensa mukaisesti. Lisäksi suomalaiset kuluttajat ovat edelleen kiinnostuneita premium-tuotteista ja osaavat vaatia laatua.

Tämän kyseisen trendin vuoksi Subway on tuonut Suomeen muun muassa Beef Supremen sekä Chicken Filet Supremen. 

***


Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme