Mainos
Mainos

Testaa superterveellinen aamupala – sisältää poikkeuksellisen paljon proteiinia

Valmista tavallista proteiinipitoisempaa puuroa ja kokeile herkullisen sirkuspuuron reseptiä!

Perinteinen kaurapuuro tunnetaan kuitupitoisuudestaan ja terveellisyydestään. Ota selvää, kuinka saat lisättyä puuroon myös aimo annoksen proteiinia – kananmunan muodossa!

Proteiinipitoisen kananmunan avulla aamupuuro pitää entistä paremmin nälkää lounaaseen asti. Mitt Kök -sivuston reseptillä kaurapuuro ja kananmuna yhdistyvät kuitu- ja proteiinipitoiseksi aamupalaksi, jota sopii nauttia terveellisyytensä vuoksi vaikka joka aamu.

Sirkuspuuro

yksi annos

1 banaani
1 kananmuna
1 dl kaurahiutaleita
1 dl maitoa tai mantelimaitoa
ripaus suolaa
nokare voita

Muussaa banaanit.

Laita pieneen kattilaan nokare voita, ja lisää joukkoon muussattu banaani. Lämmitä 1–2 minuuttia.

Sekoita joukkoon kananmuna ja hämmennä seosta jatkuvasti. Anna kananmunaseoksen kypsyä, kunnes se muistuttaa rakenteeltaan munakokkelia.

Lisää joukkoon kaurahiutaleet, maito ja suola. Anna puuron kypsyä kasaan.

Tarjoile mustikoiden, mansikoiden tai vadelmien kanssa.

Lähde: Mitt Kök

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme