Mainos
Mainos

Valitustulva johti porttikieltoon – turhautunut ravintoloitsija antoi perheenäidille melkoisen opetuksen

Ravintola antoi brittinaiselle ja tämän pojalleen porttikiellon liian monta kertaa toistuneiden valitusten vuoksi. 

Kari Aihinen ja Pipsa Hurmerinta keskustelevat videolla, miltä suomalainen ruokakulttuuri tänä päivänä näyttää.

Äiti Kelly Smith vieraili säännöllisesti walesilaisessa pihviravintolassa yhdessä kahdeksanvuotiaan poikansa. Eräänä päivänä perheen postiluukusta putosi kuitenkin kirje, jossa kaksikon suosikkiravintola ilmoitti perheen ravintolareissujen päättyvän siihen paikkaan.

Ravintolan omistajan allekirjoittaman kirjeen mukaan he olivat saaneet porttikiellon ravintolaan lukuisten valitusten vuoksi.

Ravintola ei pysty täyttämään naisen vaatimuksia

Äidin mukaanhe pitivät ravintolan ruoista sekä erittäin ystävällisestä henkilökunnasta. Smithin mukaan hän oli tehnyt vierailujen aikana muutaman valituksen, jotka koskivat muun muassa väärää kypsyysastetta ja liian pitkä odotteluaikaa.

– Henkilökunta oli aina mahtavaa, ja joka kerralla he tarjoutuivat palauttamaan rahat tai tekemään uuden annoksen, Smith kertoo tilanteesta, jossa ei hänen mukaansa ollut mitään väärää.

Ravintolan tiedottajan mukaan kyseessä ei kuitenkaan ollut vain muutama valitus, vaan nainen oli hänen mukaansa palauttanut ruoat jatkuvasti takaisin keittiöön. 

– Seitsemän edellisen kerran aikana Smith valitti kuudesti ja pyysi saada hyvityksen ateriastaan. Tiimimme työskentelee kovasti tarjotakseen kaikille vieraille houkuttelevan ja nautinnollisen kokemuksen. On kuitenkin käynyt ilmi, ettemme pysty täyttämään neiti Smithin erityisvaatimuksia, tiedottaja kommentoi tapausta South Wales Argus -sivustolle. 

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme