Mainos
Mainos

Dolce & Gabbana: Unelmamme oli tulla samanlaiseksi kuin Chanel

Muotitalo Dolce & Gabbana piti esikuvanaan alunperin toista suurta muotitaloa, Chanelia.

Domenico Dolcen ja Stefano Gabbanan perustama brändi on Chanelin ihailusta huolimatta pystynyt säilyttämään omintakeisen linjansa läpi vuosien.

Vuonna 1985 perustetulla Dolce & Gabbana -brändillä on ollut aiemmin kaksi eri linjaa: hienostuneempi Dolce&Gabbana sekä arkisempi D&G. Kaksikko päätti vastikaan lopettaa D&G-linjan vaatteiden suunnittelun.

Stefano Gabbana innostui puhumaan hetkistä, jolloin brändi syntyi. Vaikka käsillä ovat muutoksen ajat, tunnelmat eivät silti ole haikeat.

– Olemme onnellisia, sillä logomme on yhä käytössä. Kun aloitimme 26 vuotta sitten, meidän unelmamme oli tulla samanlaiseksi kuin Chanel. Emme halunneet muistuttaa Chanelia tyylillisesti, vaan tulla yhtä ikoniseksi kuin Chanel, Stefano Gabbana kertoo.

Kuluttajien on turha huolestua siitä, ettei brändin suosittuja vaatteita olisi enää samalla tavalla saatavilla kuin ennen.

– D&G on yhä olemassa Dolce & Gabbanan logona, samalla tavalla kuin Louis Vuittonin LV-merkki tai Chanelin kuuluisa logo, Gabbana jatkaa.

Muutoksen tuulet vellovat Golce & Gabbanalla ja Stefano Gabbana toivoisi, että ilmiö rantautuisi koko muotialalle.

– Minusta koko alalle on aika saada muutosta, Gabbana kertoo mietteistään.

MTV3/Helmi

Lähde: Contactmusic

Kuva: Splash

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot