Mainos
Mainos

Haluatko timmit käsivarret Anne Hathawayn tapaan? Näillä vinkeillä onnistut!

Näyttelijätär Anne Hathaway tietää, että hoikat ja lihaksikkaat käsivarret vaativat oikeanlaisen ruokavalion ja paljon treeniä.

Hollywood-tähti Anne Hathawayn kelpaa esitellä käsivarsiaan hihattomissa iltapuvuissa. Hänen salainen aseensa on julkkisvalmentaja David Kirsch.

– Timmit käsivarret vaativat oikeanlaisen ravinnon ja paljon treeniä. Jos haluat treenauttaa ojentajalihaksiasi, treenin täytyy kohdistua oikeisiin paikkoihin, Kirsch toteaa.

Kirschin treenivinkit:

Punnerra 15 kertaa jumppapallon päällä.

Tee 15 "timanttipunnerrusta". Aseta kämmenet vierekkäin niin, että peukalot ja etusormet koskettavat toisiaan muodostaen timanttikuvion.

Älä unohda ojentajalihaksia! Käytä treenissä itsellesi sopivaa painoa (noin 1–2 kiloa). Nojaa vapaalla kädelläsi tukevaan alustaan ja koukista toinen kätesi, mutta pidä se tiukasti kyljen vieressä. Suorista käteesi hitaasti ja koukista uudestaan.

MTV3/Helmi

Lähde: Instyle.com

Kuva: WireImage/AOP

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme