Mainos
Mainos

Katen mieltymykset nostivat vaatemerkin suosiota hurjasti

Cambridgen herttuatar Catherine on osoittanut vaatemieltymyksellään, kuinka julkisuuden henkilön suosio saattaa toimia kuin kuuluisa Midaksen kosketus.

Cambridgen herttuatar Catherinen suosiman vaatemerkin suosio on kasvanut samaa rataa, kuin itse kaunottarenkin suosio.

Katen suosima klassisen yksinkertainen tyyli on ominainen tietyille brändeille. Kate on rakentanut tyylinsä hillittyjen, mutta linjakkaiden vaatteiden varaan, joiden suosio on noussut hurjasti sen jälkeen, kun herttuatar on niitä käyttänyt.

Hillitty vaatemerkki Reiss on kasvattanut hurjasti suosiotaan sen jälkeen, kun Katen on huomattu mieltyneen kyseiseen merkkiin.

Loistoesimerkkinä Katen vaikutusvallasta toimii se, että herttuattaren kihlajaispäivänään käyttämä Reissin valkoinen mekko myytiin loppuun ennen kuin kuvat kihlaparista edes julkaistiin. Vaatemerkin reagoitua suursuosioon uustuotantoon otettua mekkoa myytiin julkaisun jälkeen yksi minuutissa.

Myös Katen yllä Epsom Derbyssä nähtyä mekkoa kaupattiin pian kuuluisassa nettihuutokaupassa moninkertaiseen hintaan.

Kate on mieltynyt niin ikään Alexander McQueenin muotiluomuksiin. Hänen hääpukunsa oli McQueenin taiteellisen johtajan, Sarah Burtonin käsialaa.

MTV3/Helmi

Lähde: Stylebistro

Kuva: Splash

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme