Mainos
Mainos

Näin pysyt kunnossa ja olet onnellinen superjulkkisten tapaan!

Oletko stressaantunut vai kärsitkö kenties talviväsymyksestä? Myös supertähdet kärsivät samoista ongelmista. Katso, miten he pääsevät ongelmiensa yli!

Laulajatar Cheryl Colella, 27, on ollut vaikea vuosi. Hänen ongelmansa toimivat hyvänä esimerkkinä siitä, kuinka hauraita ihmiset voivat olla.

Liikunta on luonnon oma lääke masennusta vastaan. Tehokas kuntoilu auttaa suruun, hermoiluun ja masennukseen. Juju on siinä, että liikunta tuottaa aivoissa mielialaa kohottavia kemikaaleja.

Serotoniini- ja endorfiinitasot nousevat, kun liikut. Liikunta voi olla vastaus myös moniin muihin ongelmiin, kuten stressiin ja vihaan. Se kääntää ajatukset muualle ja rentouttaa lihaksia.

The Sun valitsi kolme julkkista, joilla jokaisella on rasittavia ongelmia. Tässä kolme liikuntamuotoa, jotka parantaisivat heidän elämänlaatuaan!

Gwyneth Paltrow: Surun yli joogaamalla

Näyttelijätär Gwyneth Paltrow joutui vaikeiden ongelmien eteen, kun hänen isänsä kuoli vuonna 2002.

Liikuntamuoto: Kevyt liikunta auttaa surun hetkinä luomaan positiivista asennetta. Tutkimusten mukaan sillä on myös psykologisia vaikutuksia. Asiantuntijat suosittelevat joogaa, koska se vähentää verenpainetta ja kolesterolia. Lisäksi jooga myös lohduttaa, kun tunnet olosi surulliseksi.

Gordon Ramsay: Pura vihaa nyrkkeilemällä

44-vuotias julkkiskokki Gordon Ramsayn elämässä riittää ongelmia. Hän ei ole väleissä isänsä kanssa ja lisäksi hänellä on taloudellisia vaikeuksia.

Liikuntamuoto: Riidan jälkeen adrenaliinitaso nousee ja lihakset jäykistyvät. Nyrkkeily auttaa purkamaan nämä paineet.

Nyrkkeilysäkin hakkaaminen ja nopeat liikkeet auttavat pääsemään eroon vihan tunteesta ja liikunta vapauttaa samalla endorfiinia.

Cheryl Cole: Sydänsurut paranevat kuntopiirin avulla

Cheryl Cole on yrittänyt esiintyä julkisuudessa iloisella naamalla, mutta hän kärsii edelleen ex-miehensä Ashleyn aiheuttamista sydänsuruista.

Liikuntamuoto: On vaikeaa löytää motivaatiota liikuntaan, kun haluaisi vain rypeä kotona särkyneen sydämen kanssa. Tunnin kestävä kuntopiiri on kuitenkin loistava tapa saada ajatukset harhailemaan.

Jokainen liike suoritetaan nopeaan tahtiin, eli ihminen joutuu keskittymään täysin tekemäänsä liikkeeseen. Lisäksi hyvässä kuosissa oleva vartalo auttaa saamaan itsevarmuutta alkavaan treffielämään.

Muista myös syödä oikein!

Ravintotieteilijä Amanda Ursell muistuttaa, että mielialaa voi kohentaa myös ruokavaliolla. Myös julkkikset popsivat näitä ruokia, kun tarvitsevat hieman piristystä.

Aamupala: Puuroa

Välipala: Teetä ja banaania

Lounas: Uuniperuna ja papuja tai chili con carne -täyte

Välipala: Rasvaton latte ja 35 gramman suklaapatukka

Päivällinen: Kulhollinen pasta ja tomaattichilikastiketta. Jälkiruoaksi uuniomenaa kanelin ja kreikkalaisen jogurtin kanssa.

Iltapala: Kamomillateetä

MTV3/Helmi

Lähde: Thesun.co.uk

Kuvat: Kaksi ylintä, WireImage/AOP, alin kuva Getty Images

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot