Mainos
Mainos

Poppari Ke$ha markkinoi nyt kelloja

Perinteinen kelloyritys on palkannut itselleen räväkän keulakuvan.

Kelloyritys Casio on keksinyt itselleen uuden, erikoisen mannekiiniin. Pop-laulaja Ke$ha edusti kellomerkin tilaisuudessa New Yorkissa markkinoimassa vuoden 2010 kelloja. Tähti kiinnitti huomion itseensä sinisellä huulipunalla!

Erityiseen huulimeikkiin saattaa löytyä syy transvestiiteista, joita Ke$ha fanittaa.

– He saavat minut tuntemaan, että haluan olla parempi nainen. Näen miehiä, joilla on minua parempi kroppa, kauniimmat kasvot, ihonsävy ja meikki. Ja he ovat hauskempia kuin ketkään ennen tapaamani ihmiset! Poppari selitti.

MTV3/Helmi

Lähde: Starpulse

Kuva: Getty Images

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot