Mainos
Mainos

Fitnesspäiväkirjat-Mari opettaa treenaamaan – nämä liikkeet voit tehdä kotosalla!

Fitnesspäiväkirjat-Mari neuvoo, miten kotioloissa voi treenata.

Blogissaan Fitnesspäiväkirjat-Mari jatkaa kevyesti kuntoon -juttusarjaansa. Sarjassa Mari neuvoo, miten kotioloissa voi treenata.

– Kuusi etunojapunnerrusta. Voit pitää myös polvet maassa jos tuntuu liian raskaalta. 20 askelkyykkyä vuorojaloin, ja tosiaan vain kymmenen per jalka. Toista nämä kaksi kertaa.

Seuraavaksi treenissä tehdään 20 selkälihasliikettä, joissa jalat otetaan mukaan nostoihin. Sitten luvassa on 60 sekuntia lankkua.

– Laske rauhassa kolmeenkymmeneen, ei tarvitse kelloa, Mari vinkkaa.

Nämäkin liikkeet tehdään kaksi kertaa putkeen.

Lisää treenivinkkejä saat videoilta!

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla


Fitnesspäiväkirjat maanantaisin AVAlla 21.00!

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme