Mainos
Mainos

Fitnesspäiväkirjat-tähti Venla paljasti supernopean kesätreeninsä – vain kolme liikettä!

Fitnesspäiväkirjat-tähti Venla neuvoo kesätreenaajia blogissaan.

Fitnesspäiväkirjat-tähti Venla paljastaa blogissaan nopean kesätreenin. Treeniin kuuluu kolme erilaista liikettä.

– Tämä treeni on supersimppeli: 3 liikettä, joita tehdään 3-4 kierrosta kovalla teholla. Aina yhtä liikettä 30 sekunnin ajan täysillä, sen jälkeen 15 sekuntia lepoa ja vaihto seuraavaan liikkeeseen, Venla neuvoo blogissaan.

– Ensin punnerrus, sitten toisen käden kurotus ylös, sitten taas välissä punnerrus ja toinen käsi napauttaa hartiaan, jonka jälkeen sama tehdään toisella kädellä.

Toinen liike on kyykkyhyppy, kolmas taas ”koppakuoriaiskävely”.

– Koppakuoriaiskävely: Nosta peppu irti maasta ja liiku eteenpäin ja taaksepäin, Venla neuvoo. 

Lisää vinkkejä treeniin – katso videot!

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Fitnesspäiväkirjat maanantaisin AVAlla 21.00

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme