Mainos
Mainos

Janni Hussi näyttää mallia! Paljastaa tehokkaan pakaratreeninsä

Fitnessmalli ja liikunta-alan yrittäjä Janni Hussi paljastaa toivotun pakaratreeninsä. 

Fitnesspäiväkirjat-sarjan tähti, fitnessmalli Janni Hussi paljastaa salaisen aseensa blogissaan.

Naisen oma pakatreeni ei ole kevyimmistä päästä. Hyvä puoli kunto-ohjaajanakin toimivan Hussin treenissä on, että sen voi tehdä kotona. 

Hussin jalkatreeni koostuu kahdesta eri liikesarjasta, joita toistetaan 2-3 kertaa ensin minuutin ajan, sitten 45 sekunnin ja lopuksi 30 sekunnin ajan. 

1. sarja 

  • Kyykkyhyppy 
  • Askelkyykky 
  • Pop squat 
  • Kyykky 
  • Askelkyykkyhyppy 
  • Paikallaan nopea jalkojen tikkausjuoksu

2. sarja

  • Pakara silta 
  • Pakarapotku
  • Reidet irti maasta 
  • Minikuminauha askel viereen
  • Monsteri kävely minikuminauhalla

Lue tarkemmat ohjeet Hussin treeniin kokonaisuudessaan hänen blogistaan

Katso videolta Janni Hussin treenivinkit! 

Katsomo-video ei ole saatavilla

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme