Mainos
Mainos

Nanna Karalahti vinkkaa: Näin teet viiden minuutin tehotreenin

Fitnesspäiväkirjat-tähti Nanna Karalahti antoi ohjelman seuraajille vinkit tehokkaaseen pikatreeniin.

Joulun aikaan monet antavat itselleen armoa treenaamisen suhteen nauttiessaan joulupöydän antimista ja ansaitusta löhöilystä. Mutta entä jos toimisi toisin?

Fitnesspäiväkirjat-sarjan toisella kaudella keväällä nähtävä Nanna Karalahti tsemppaa ohjelman Instagram-tilillä seuraajia treenaamaan myös joulun alla ja miksei myös läpi juhlakauden?

Ota tästä haltuun Nannan nopea 5-10 minuutin treeniohjelma


 

– Tässä nopea 5-10min treeni, tee vaikka joka aamu jouluun asti, Nanna kirjoittaa.

  • 3 kierrosta 
  • 20x haaraperushyppy (kuvassa ehkä vähän erikoinen hyppy :))
  • 45sek kyykkypito, pidä vatsa tiukkana ja paino tasaisesti jalkapohjilla
  • 15x punnerrukset
  • 10/jalka penkille nousut, yksi jalka kerrallaan, alhaalta lähtö ja yläasennossa polvi nousee ylös
  • 15x ojentajadippi penkiltä
  • 20x istumaannousu


FITNESSPÄIVÄKIRJAT AVA:lla keväällä 2016!

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme