Mainos
Mainos

Nyt vauhtia painonpudotukseen – lue personal trainerin vinkit

Personal trainer Eevi Teittinen kertoo Fitnesspäiväkirjojen Instagrammissa, kuinka painon saa putoamaan.

Useimmat kamppailevat muutamien liikakilojen kanssa. Onneksi Fitnesspäiväkirjat-ohjelmasta tuttu Eevi Teittinen antaa hyödyllisiä vinkkejä, joilla pääsee oman painonsa herraksi.

Eevin vinkit painonpudotukseen:

– Juo 3 litraa vettä päivässä tasaisesti.

– Syö säännöllisesti.

– Syö järkeviä annoskokoja. Laita esimerkiksi puoli lautasellista kasviksia, kämmenellinen proteiinia ja hiilihydraattia.

– Koosta ruokasi annoksista, älä napostele jotain pientä.

– Suosi kasviksia, mutta muista proteiinin ja hiilihydraattien merkitys laihdutusprosessissa.

– Suosi puhtaita tuotteita ilman kastikkeita tai piilorasvaa/piilosokeria.

– Muista myös nauttia hyviä öljyjä, kuten kookosöljyä, oliiviöljyä, pähkinöitä, siemeniä, avokadoa tai rasvaista kalaa kuten lohta.

– Liiku säännöllisesti ja riittävästi. Muista myös hyötyliikunnan merkitys.

– Muista, että light-tuotteet eivät ole sen parempia kuin sen kaloripitoinen siskonsa. Vältä siis myös niitä, sillä niiden käyttö voi hidastaa prosessiasi monella tapaa.

Katso alta aamupalavinkkejä:

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Fitnesspäiväkirjojen Instagrammissa on kesän kuvakilpailu käynnissä. Ota osaa kertomalla mikä on alkavan syksyn treenitavoitteesi ja ota samalla aiheeseen liittyvä kuva. Julkaise kuva Instagramissa ja lisää hastag #fitnesspäiväkirjat. Täältä saat kilpailusta lisää tietoa.

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme