Mainos
Mainos

Raskaus jo yli puolenvälin – Nanna Karalahti treenaa 240 kilon painoilla

Nanna Karalahti ei anna raskauden hidastaa treenitahtiaan.

Fitnesspäiväkirjat-ohjelman toisella kaudella päästään seuraamaan läheltä, kuinka Nanna Karalahti sopeutuu uuteen arkeen yhdistäen raskauden ja treenaamisen.

Karalahti kertoi hiljattain MTV.fille arastelleensa raskauden alussa raskasta treenaamista, mutta päässeensä lopulta uudelleen urheiluun kiinni.

– Alkuun oli hakemista, kun ei tiennyt, mitä uskaltaa tehdä ja mitä ei. Nyt osaan paremmin kuunnella omaa kroppaani. Treeni on kyllä himmaantunut paljon ja motivaatiokin on erilainen, kun on aina ennen urheillut tosi tavoitteellisesti. Nyt urheilen vain hyvän olon vuoksi, nainen on kertonut.

Vaikka tavoitteena onkin nyt vain hyvä olo, se ei tarkoita, etteikö treeneissä voisi silti painaa täysillä. Viime päivinä nainen on haastanut itseään salilla ystävänsä kannustamana.

Jos video ei näy, katso se tästä.

Yhdellä treenivideolla nainen on ladannut jalkaprässilaitteessa kuormakseen peräti 240 kiloa.

– Ystäväni @eevsku tuli kylään Ruotsiin Jönköpingiin ja hän pisti mut tekemään "vähän" jalkoja. Jalkapäivä on minun mielestäni paras päivä! nainen kirjoitti Fitnesspäiväkirjojen Instagram-tilille.

Ylävartaloakaan ei ole unohdettu.

Jos video ei näy, katso se tästä.

– KESKITY! Ystäväni ja koutsini @eevsku ei katso hyvällä, kun repeilen kesken sarjan. Oikeassa on. Täytyy aina keskittyä tekemiseen ja unohtaa kaikki muu, Karalahti kirjoitti kuvatekstissä.

Fitnesspäiväkirjat 2. kausi AVAlla keväällä 2016

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme