Mainos
Mainos

Varo näitä! Janni Hussi paljastaa suosittujen treeniliikkeiden yleisimmät virheet

Fitness-tähti Janni Hussi antaa kullanarvoisia vinkkejä siitä, mitä asentoja kannattaa varoa treenatessaan.

Treenaatko ahkerasti, mutta tulosta ei synny? Koska olet viimeksi tarkistanut liikeratasi ja keskittynyt kunnolla treeniin?

Fitnesspäiväkirjat-sarjasta tuttu Janni Hussi esittelee MTV.fille "lempiliikkeiden sudenkuopat", eli yleiset virheet monille tutuissa liikkeissä.

Janni ei ainoastaan kerro, miten vammautuminen vältetään, vaan antaa myös vinkkejä treenien tehostamiseen. 

– Pakarapotkussa pyritään nostamaan toinen jalka ilmaan pakaran supistuksella. Tässä liikkeessä lähtee helposti lantion asento kääntymään, Hussi vinkkaa.

Tuulisella merenrannalla treenannut Hussi näyttää esimerkkien kautta, miltä väärin tehty liike näyttää ja miten se tehdään oikein. 

Mitä on huomioitava pakaranostossa, jotta treeni onnistuu oikein? Miten vältät polvivammat yhdessä yleisimmistä treeniliikkeistä? Katso videolta Hussin vinkit! 

Fitnesspäiväkirjojen toisen kauden jaksot MTV Katsomossa!

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme