Mainos
Mainos

Video: Fitnesspäiväkirjat-Eevin vinkeillä selkälihakset kuntoon

Eevi Teittinen kertoo Fitnesspäiväkirjojen Instagram-tilillä mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota selkälihaksia tehdessä.

Selkälihaksista kannattaa pitää huolta, sillä ilman sitä ryhti heikkenee selkeästi. Personal trainer Eevi Teittinen julkaisi Fitnesspäiväkirjojen Instagram-tilillä kaksi loistavaa selkälihasliikettä ja vinkit niiden tekoon.

Selkälihaksia tehdessä kannattaa muistaa seuraavat asiat:

1. Muista hyvä ryhti ja keskivartalopito.

2. Älä nojaa taaksepäin, vaan pidä selkä suorana.

3. Purista lapoja yhteen ja pidä pieni hetki ennen palautusta.

4. Kyynärpäät liikkuvat kylkien vieressä.

5. Veto kohti napaa.

6. Liike on raskaampi, mitä lähempänä 90 asteen kulmaa olet.

Katso alta vielä liike, jolla saa hyvän venytyksen ja poltteen selkään.

Tässä menossa alataljasoutu. Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Lisää treenivinkkejä: 

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Katsomo-video ei ole saatavilla

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme