Mainos
Mainos

Laihdu lemmenleikeillä – katso miten!

Sen lisäksi, että seksi on hauskaa ja sen avulla vahvistetaan kahden ihmisen välistä ihmissuhdetta, voi sillä myös karistaa kiloja. Katso parhaat asennot painonpudotukseen!

Seksin harrastaminen voi saada itsetuntosi kohenemaan, ja kun sitä harrastaa luotettavan kumppanin kanssa, voi siitä muodostua hauskan harrasteen lisäksi työkalu suhteen parantamiseen. Mutta tiesitkö, että seksin avulla voi myös laihtua?

Seksiin liittyvällä fyysisellä rasituksella voi kuluttaa merkittävän määrän kaloreita. Mikä olisikaan miellyttävämpi muoto antaa kiloille kyytiä? Jos kaipaat tekosyytä seksin harrastamiseen, kerro lemmenleikkien olevan uusi osa päivittäistä kunto-ohjelmaasi. Miehesi tuskin kieltäytyy, nautitte yhdessä ja kilot karisevat!

Tehokkain tapa pudottaa painoa seksiä harrastaen on siirtää lemmenleikit sängystä lattialle tai vaikkapa joogamatolle. Patja on usein liian pehmeä tehokkaaseen treenaamisen.

Tehokkaita punnerruksia

Normaalisti 69-asennossa pitäisit vartaloasi paikallaan ja antaisit pääsi tehdä työn. Kokeile sen sijaan antaa kumppanillesi suullista nautintoa liikuttamalla koko ylävartaloasi pelkän niskan ja pään sijasta.

Ajattele, että teet osittain punnerruksia ja harrastat osittain seksiä.

Kyykkysillään

Kun olet miehesi päällä ratsastusasennossa, sen sijaan, että laskisit penetraation aikana polvesi ja sääresi alustaa vasten, voit kyykistyä miehesi päälle.

Ylös ja alas hyppiminen tässä asennossa saattaa olla raskasta ja väsyttävää, mutta poltat taatusti kaloreita.

Toista liikettä siihen asti, kunnes et enää pysty – tai miehesi on saavuttanut kliimaksin. Tämä voi toimia päivän sydäntä vahvistavana liikuntamuotonasi, ja treenaat samalla jalkalihaksiasi.

Aktiivinen lähetyssaarnaaja

Perinteisessä lähetyssaarnaajassa makaat selälläsi ja kumppanisi tekee suurimman osan työstä. Jos haluat kuntoilla lähestysaarnaaja-asennossa, yritä olla aktiivisempi.

Kun mies on päälläsi ja makaat selälläsi, nosta ylävartaloasi ylöspäin suudellaksesi hänen huuliaan tai kaulaansa. Pidä asento hetken ajan ja laskeudu takaisin alas. Älä käytä käsiäsi nostaessasi itsesi sängystä ylös, vaan pelkkää keskivartaloasi.


Asentojen lisäksi voit käyttää mielikuvitustasi ja vaikkapa venytellä jalkojen lihaksia nostamalla jalkasi miehen hartioille hänen ollessa päälläsi.

Kerrothan kumppanillesi uudesta treenimuodostasi, jotta hän ei ihmettele omituista käytöstäsi!

Lue myös:


AVA

Kuvat: Shutterstock

Lähde: Ask Dan&Jennifer

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme