Mainos
Mainos

Kauppaketju Gapin kampanja ihastuttaa: Mallina 9-vuotias Down-tyttö Kayla

Kauppaketju Gap käytti niin sanottuja erilaisia malleja muotinäytöksessään. Miamin näytöksessä esiintyi esimerkiksi 9-vuotias Kayla, jolla on Downin oireyhtymä.

Kauneuskäsitykset ja mallien ulkonäkö ovat jatkuva keskustelunaihe muotimaailmassa.

Kauppaketju Gap haluaa osaltaan edistää suvaitsevaisuutta ja käyttikin niin sanottuja erilaisia malleja muotinäytöksessään. 

Jos kuva ei näy, katso se täällä.

Malleja haettiin uuden GapKids x ED -lastenmalliston lanseeraukseen. Mallisto on tv-julkkis Ellen Degeneresin suunnittelema.

Jos kuvat eivät näy, katso ne täällä.

Miamin näytöksessä esiintyi esimerkiksi 9-vuotias Kayla, jolla on Downin oireyhtymä.

– Olen ekstaasissa tästä mahdollisuudesta! Kampana on uskomaton, Kaylan äiti hehkuttaa.

Erilaisia malleja peräänkuuluttava Changing the Face of Beauty -järjestö pitää näytöstä voittona.


Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme