Mainos
Mainos

Kuva: Tavalliset naiset pääsivät jälleen alusvaatemalleiksi – nyt mukana myös suomalainen!

Brändi toisensa jälkeen on innostunut käyttämään tavallisia naisia ammattimallien sijaan. Nyt oman panoksensa monipuolisemman kehonkuvan puolesta tuo Change Lingerie, jonka kampanjakuvissa näkyy myös suomalainen Ella. 

Alusvaateketju juhlistaa 200. myymälän rajapyykkiä kampanjalla, jonka keulakuviksi on kutsuttu kymmenen uskollista asiakasta eri maista. Mukana on myös suomalainen Ella Jyväskylästä. 

– Mainoskampanjan kasvot valittiin omien kanta-asiakkaidemme joukosta, sillä halusimme näyttää, että Change Lingerien alusasuissa jokainen näyttää kauniilta, eivät ainoastaan supermallit, toteaa Changen perustaja ja toimitusjohtaja Claus Walther Jensen..

Monipuolisempaa kehonkuvaa mainoksissaan on edistänyt myös muun muassa Dove ja Adore Me, jonka myynti yllättäen kasvoi reippaasti plus-kokoisia naisia käyttämällä. 

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme