Mainos
Mainos

Täydellinen esikuva maailman naisille? Beyoncésta tuli vaateketjun malli – katso!

Supersuosittu Beyoncé nähdään halpamerkki H&M:n kesän 2013 mallina. Vaateketjun luovan johtajan mukaan artisti on täydellinen esimerkki kaikille maailman naisille – oletko samaa mieltä?

Beyoncé, 31, sai miehensä Jay Z:n kanssa esikoisensa, tyttärensä Blue Ivyn, tammikuussa 2013, mutta raskaudesta ei vaikuta olevan jäljellä enää kiloakaan. Tämän todistaa vaatemerkki H&M:n kesän 2013 muotia mainostava kuva, jossa äiti, laulaja ja supertähti Beyoncé lokoilee mikroshortseissa rantatunnelmissa.

Beyoncén ja H&M:n yhteistyökuviosta huhuttiin jo vuoden alussa, mutta nyt se sai varmistuksen. Mainoskampanjassa käytetään hyväksi artistin huhtikuussa 2013 alkavaa uutta kiertuetta Mrs. Carter Show World Tour ja nainen esitellään mainoskuvissa rouva Carterina. Kampanjan idea on, että jokainen nainen voi olla vahva, mutta samalla haavoittuvainen, herkkä, äidillinen, hauska ja flirttaileva – kaikkea tätä samanaikaisesti.

– Olen aina pitänyt hauskasta ja edullisesta muodista. Rakastan yhteistyötämme, jonka teemana on tutkia naisten tunteita eri elementtien – tulen, veden, maan ja ilman – kautta. Oli upeaa päästä kuvaamaan trooppiselle saarelle Bahamalle. Se tuntui enemmän videon kuin mainoksen tekemiseltä, Beyoncé kommentoi.

H&M:n luova johtaja Donal Schneider hehkuttaa tähden tehneen yhteistyöstä vaivatonta ammattitaidollaan. Hänen mukaansa Beyoncé on täydellinen esikuva kaikille maailman naisille.

Halpavaateketju ei ole maailmantähdelle ensimmäinen yhteistyökumppanuus, vaan aikaisemmin hänet on nähty muun muassa ja kauneuskasvona. Mallaamisen lisäksi nainen on esiintynyt esimerkiksi tuomarina American Idol -ohjelmassa ja .

Lue myös:


AVA / Jenni Junkala

Kuvat: Splash News, H&M

Lähde: H&M

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme