MTV:n aluemyynti on vahvistunut media-alan ja BtoB-myynnin konkareilla

MTV:n alueellinen mediamyynti on saanut täydennystä, kun media- ja markkinointialan konkarit Nina Oikarinen ja Tommi Vilja ovat liittyneet MTV:n aluemyyntitiimeihin Tampereella ja Päijät-Hämeessä.

Kysyimme tuoreilta asiakkuuspäälliköiltä:

  1. Mitä teit ennen MTV:tä?
  2. Mikä on sinulle tärkeintä asiakkuuspäällikön työssä?
  3. Mitä kanavia ja sisältöjä kuuluu mediapäivääsi?

Nina Oikarinen, Tampere 

"BtoB-myynnin konkari palasi Pöllölaaksoon"

1. B2B-myyntiä olen tehnyt 15 vuotta, josta markkinoinnin parissa kymmenisen vuotta. Näinä vuosina myin maakuntalehdessä printtiä ja verkkoa, Maikkarilla vastasin neljä vuotta Kainuun aluemyynnistä ja käväisin myös mainostoimistopuolella kaupallinen tuottaja -opintojen puitteissa.

2. Tehdä asiakkaalle lisää myyntiä, lattialiikennettä tai verkkoon suhinaa! Pitkissä asiakassuhteissa onnistuminen on parasta! Oppi eri toimialoista on mahtava lisäetu!

3. Radio, TV + netti-tv, verkko, some. Uutiset kiinnostavat eniten, mutta myös viihdettä ja hömppää pitää olla!

Tommi Vilja, Päijät-Häme 

"Asiakkaan kanssa yhdessä onnistuminen on työn suola"

1. Olen työskennellyt aiemmin 14 vuotta Mediatalo ESAssa ja Keskisuomalainen-konsernissa mm. myyntiryhmän päällikön ja asiakkuusjohtajan tehtävissä.

2. Tärkeintä työssäni on asiakkaan haasteisiin vastaaminen, pitkäjänteinen yhteistyö sekä yhdessä koetut onnistumiset. Asiakkaiden menestyminen on tärkeintä työssäni!

3. Mediapäivääni kuuluvat TV, erilaiset lehdet ja printtijulkaisut, radio ja some. Seuraan myös aktiivisesti alan kuulumisia eri kanavista. Maikkarin uutisia, C Moren urheilu- ja leffatarjontaa katson lisäksi viikoittain. Maikkarilta ehdoton suosikkiohjelmani on ”Pitääkö olla huolissaan”!


Haluatko kuulla lisää alueellisista markkinointimahdollisuuksista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme