MTV:n aluemyynti vahvistuu viidellä asiakkuuspäälliköllä

MTV:n alueellinen mediamyynti on täydentynyt jopa viidellä uudella kasvolla, kun Annika, Ilmari, Vili, Jarno ja Jenna ovat liittyneet aluemyyntitiimeihin!

Kysyimme tuoreilta asiakkuuspäälliköiltä:

  1. Mitä teit ennen MTV:tä?
  2. Mikä on sinulle tärkeintä asiakkuuspäällikön työssä?
  3. Mitä kanavia ja sisältöjä kuuluu mediapäivääsi?

Annika Anttila (Oulu & Kainuu): ”Paluu Pöllölaaksoon printtivuosien jälkeen”

  1. Olen tullut Maikkarille 2008 myyntineuvottelijaksi. Sen jälkeen olin Kalevalla myyntipäällikkönä kunnes alkuvuodesta palasin MTV:lle. Ura on alkanut kahvilan myyjänä.
  2. Asiakkaat! Se, että asiakkaat saisivat onnistumisia ja hyviä kokemuksia Maikkarin ratkaisuiden avulla.
  3. Yhdessä perheen kanssa katsomme viihdeohjelmia, kuten Possea, Meidän tarinaa ja uutisia. Lisäksi seuraan ohjelmia ja uutisia Katsomosta sekä mobiilista ja somesta.

Ilmari Aalto (Pirkanmaa): ”Media-ala on konkarimyyjälle uusi tuttavuus”

  1. Ennen MTV:lle tuloa työskentelin seitsemän vuoden ajan Elisalla yritysmyynnissä. Media-ala on uusi ja erittäin mielenkiintoinen tuttavuus.
  2. Pidän erittäin paljon työn monipuolisuudesta.
  3. Omaan mediapäivääni kuuluu alan kuulumisten seuraamista eri kanavista.

Vili Hukkanen (Pirkanmaa): ”Työn suola ja pippuri ovat erilaiset asiakkaat”

  1. Olen aiemmin ollut yrittäjänä 9 vuotta, jonka jälkeen olen ollut vuodesta 2010 alkaen myyntipäällikkönä ja myyntijohtajana sekä samalla hoitanut markkinointipäällikön tehtäviä.
  2. Haluan auttaa asiakkaitani heidän haasteissaan ja tehdä pitkäjänteistä yhteistyötä. Työni suola ja pippuri ovat erilaiset asiakkaat.
  3. Mediapäivääni kuuluvat radio, tv ja some eri muodoissaan sekä printtilehdet sähköisinä versioina.

Jarno Laitinen (Uusimaa): ”Jääkiekkoilijasta mainosalan osaajaksi”

  1. Aikaisemmalla urallani pelasin jääkiekkoa ammatikseni. Kokemusta mainosalalta löytyy yhteensä kolmesta eri mainostoimistosta ennen tuloani MTV:lle.
  2. Koen, että asiakkaiden tavoitteiden ja haasteiden selvittäminen on tärkeintä. 
  3. Mediapäiväni alkaa mtv.fin uutiskatsauksella jatkuen autossa radion parissa. Myös LinkedIn ja hakukone ovat työvälineitäni. Illalla katson mieleiset ohjelmat tai liveurheilua joko tv:stä tai Katsomosta.

Jenna Huttunen (Pohjois-Savo): ”Yhdessä koetut onnistumiset palkitsevat”

  1. Olen työskennellyt Keskisuomalainen-konsernissa kuusi vuotta mm. avainasiakaspäällikkönä. Lähes kaikki työkokemukseni on liittynyt tavalla tai toisella myyntiin ja markkinointiin.
  2. Palkitsevinta on ehdottomasti asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa yhdessä koetut onnistumiset.
  3. Aloitan arkiaamuni aina Huomenta Suomella ja päivän mittaan tulee seurattua uutisia digistä, kuunneltua radiokanavia, selattua sosiaalista mediaa ja katsottua TV:tä.”

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot