MTV on halutuin mediatyönantaja

MTV on listattu suosituimmaksi mediatyönantajaksi tuoreessa opiskelijatutkimuksessa. Universumin tutkimuksen mukaan kaupallisen alan korkeakouluopiskelijat pitävät MTV:tä media-alan kiinnostavimpana työpaikkana.

Media- ja mainosala nähdään innovaatioiden kenttänä

Universumin vuosittain toteuttamassa opiskelijatutkimuksessa selvitetään eri alojen korkeakouluopiskelijoiden halutuimmat työpaikat. Tänä vuonna kyselyyn vastasi lähes 12 000 opiskelijaa.

Kaupallisen alan opiskelijoiden selkeä suosikki mediatyöantajaksi oli MTV. Universumin mukaan kyselyssä oli nähtävissä ylipäätään media- ja mainosalan kasvanut kiinnostavuus opiskelijoiden silmissä. Opiskelijat näkevät alan uusien palveluiden ja innovaatioiden kenttänä. MTV:n jälkeen halutuin mediatyönantaja oli YLE.

Suosion taustalla MTV:n kehitysaskeleet

Toimitusjohtaja Heikki Rotko uskoo, että MTV:n suosion taustalla ovat yrityksen viimeaikaiset kehitysaskeleet.

"MTV on uudistanut toimintaansa viime vuosien aikana merkittävästi. Olemme panostaneet sisältöjemme uudenlaiseen jakeluun, myynnin voimakkaaseen kehittämiseen ja eri medioidemme yhdistämiseen MTV-brändin alle. Kaiken tämän taustalla on halu tiivistää suhdetta suomalaisiin ja olla vielä entistä paremmin läsnä ihmisten arjessa."

"Uskomme myös jatkuvaan kehittymiseen eli uudistukset eivät lopu tähän. Tämä näkyy varmasti myös opiskelijoille dynaamisena ja kehittyvänä yrityksenä”, Rotko arvioi.

MTV:n kokonaissijoitus tutkimuksessa on 13. Suosituin työnantaja kaupallisen alan opiskelijoille oli Nordea. Tutkimuksessa selvitettiin myös teknisen, IT:n ja juridiikan alan suosituimmat työpaikat.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme