MTV on Vuoden some-yritys

MTV palkittiin tiistaina 11.11. vuoden 2014 some-yrityksenä Some Awards 2014 -gaalassa. Miksi mainostajan kannattaa olla mukana tv:n some-pöhinässä? Lue lisää!

MTV palkittiin vuoden some-yrityksenä. Tuomariston perustelu MTV:n voitolle some-palkintojen yrityskategoriassa oli seuraava:

– Vuoden 2014 some-yritys toimii esimerkillisesti luoden aktiivista keskustelua ja mielenkiintoista sisältöä sosiaaliseen mediaan. Yhtiön toiminta on monipuolistanut suomalaisten sosiaalisen median käyttöä. Sen ohjelmaformaatit ja BtoB-puolen toiminta näkyy ja kuuluu verkossa. Lue lisää täältä.

Somen mahdollisuudet mainostajalle

"Monet mainostaja-asiakkaamme hakevat uusia kohtaamisia ja markkinoinnin tapoja omissa kanavissaan, mutta kasvavissa määrin myös sosiaalisessa mediassa. Asiakkaamme myös arvioivat usein muun mainontansa toimivuutta omien kanaviensa aktiivisuudella", kertoo somen roolista markkinoinnissa tuoteryhmäpäällikkö Jouni Weckman MTV Next -tiimistä.

"Tässä ajassa on mahtavaa, että MTV itse onnistuu sosiaalisen median hyödyntämisessä omassa markkinoinnissaan ja sisältöjensä rikastuttajana. Voimme aidosti osoittaa mainostaja-asiakkaillemme tuntevamme yleisömme ja osaavamme suoran vuorovaikutuksen ihmisten kanssa", Weckman jatkaa.

Ota yhteyttä mediamyyntiimme ja kysy lisää MTV:n some-ratkaisuista!

Miksi kannattaa olla mukana tv:n some-pöhinässä?

Miksi mainostajan kannattaa olla mukana tv:n some-pöhinässä? MTV:n sosiaalisen median ja 2nd Screenin vastaava tuottaja Mari Rasimus listaa kolme syytä:

1) Keskustelevat katsojat suhtautuvat yhteistyökumppaniin positiivisemmin

2) Ilmiöistä syntyy valtava määrä keskustelua

3) Sosiaalisen median alustat suosivat medioita

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme