MTV satsaa merkittävästi sisältöön ja asiakkaisiin

MTV on kertonut 7.4. uudistavansa tapansa toimia. MTV satsaa lähivuosina merkittävästi uuden kasvun hakemiseen kotimaisen viihteen kautta. Samalla resursoidaan MTV Katsomo -palvelun parantamiseen sekä myynnin ja organisaation kehittämiseen. 

Samalla MTV muuttaa tapansa toimia. Koko yhtiötä koskeva toimintatavan uudistaminen tarkoittaa muun muassa sitä, että ihmisten toimenkuvissa painottuvat jatkossa selkeys, asiantuntemus sekä yhdessä tekeminen. 

MTV:n toimintatavan uudistamista on jo aloitettu myynnissä. Helmikuussa 2016 MTV:n palveluksessa aloittanut myyntijohtaja Erkka Rantanen kuvaa työtä näin: ”Olemme alkukevään aikana lanseeranneet uuden ratkaisupohjaisen myynnin toimintamallin MTV:ssä. Malli rakentuu paremman asiakasymmärryksen, uudenlaisen osaamisen ja ratkaisupohjaisen tarjoaman ympärille. Toimintamalli näkyy asiakkaiden arjessa kevään ja syksyn 2016 aikana.”

”Tehtävämme on tuoda MTV:n ainutlaatuisia liikkuvan kuvan sisältöratkaisuja asiakkaiden hyödynnettäväksi. Aloittaessani työt MTV:ssä annoin lupauksen siitä, että parannamme merkittävästi toimintaamme ratkaisukeskeisessä myyntityössä ja asiakasymmärryksessä. Näitä askeleita otamme nyt. Sanoista tekoihin - on lupaukseni kaikille MTV:n yritysasiakkaille”, jatkaa Rantanen.

MTV Oy aloittaa toimintatavan uudistamisen sekä säästötarpeiden takia yt-neuvottelut. Arvioitu vähennystarve on noin 30 henkilötyövuotta. MTV:ssä työskentelee noin 300 ihmistä.

Lisätietoja asiakkaille antaa myyntijohtaja Erkka Rantanen puh. 045 103 8550

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme