MTV Next + Valve Media Creative Production: Esimerkit / Examples 2014–2015

Tällä sivulla | Contents
MTV Tehoviikko (argumentaatio) | MTV Power Week (argumentation)
Split Screen
Kaupallinen Suosittelumenu | Commercial Recommendation Menu
Spotit | Spots
Ohjelmayhteistyötunnisteet | Sponsorship Identifiers
Kaupallinen Somejuonto | Commercial Social Media Hosting
Tehoviikot (Tehonäkyvyydet) | Power Weeks (Power Exposures)
Yhteistunnisteet | Multi-Partner Sponsorship Identifiers
Muut Erikoisratkaisut | Other Special Solutions
Ohjelmayhteistyötunnisteet (vanhempia ) | Sponsorship identifiers (older)


MTV Tehoviikko/Tehonäkyvyys 2015 (argumentaatio)


Split Screen


Ohjelma kutistuu pienemmäksi. Taustalta paljastuu MTV Network Space. Oikealla puolella ruutua lähtee pyörimään mainostajan video.
/ Program shrinks. MTV Network Space is revealed in the background. Advertiser's video starts playing at the right side of the screen.



Split Screenit live-ohjelmiin.
/ Split Screens for live programs.


Kaupallinen Suosittelumenu
Commercial Recommendation Menu




Suosittelumenu toimii MTV Network Spacessa eli MTV:n kanavilla ohjelmien välissä tai katkoilla.
/ Recommendation menu works in the MTV Network Space ie. in MTV channels between programs or at breaks.


Spotit
Spots



Ohjelmayhteistyötunnisteet
Sponsorship Identifiers



Tuotepakkauksen lisäksi leivät on 3D-mallinnettu hyvin realistisen näköisiksi ja leipien täytteet on suunniteltu elegantisti.
/ The 3D modelled breads are very realistic with elegant bread filling recipes.

Kaupallinen Somejuonto
Commercial Social Media Hosting


Kaupallisen Somejuonnon voi saada Subin Tehoviikkoon tai osaksi muuta isompaa kokonaisuutta.
/ Commercial social media hosting is available either as part of Sub Power Week or as part of other bigger campaign.


Tehoviikot (Tehonäkyvyydet)
Power Weeks (Power Exposures)


Tehoviikko-Menut MTV3/Skoda, Sub/Läkerol, AVA/Steni
/ Power Week Menus MTV3/Skoda, Sub/Läkerol, AVA/Steni



MTV3 Tehonäkyvyys / Menut: RAY, Sinivalkoinen jalanjälki, Hobitti, Yuju, Taikaruis
/ MTV3 Power Exposure Menu examples



MTV3 Jatkuut-variaatioista osa: Saippuakuplat, Värisota, Potkukelkka (Menot), Laituri (Meno ja Paluu)
/ MTV3 IN/OUT variations: Soapbubbles, Colorparty, Sledge (INs), Pier (IN and OUT)



Subin eri Menu-vaihtoehdot Veikkauksen Teaser + Menu-tunniste.
/ All of the Sub Menu variations with Veikkaus Teaser and Menu Identifier.



Subin Jatkuu-vaihtoehdoista Glowsticks
/ Sub Break IN/OUT variation Glowsticks



AVAn eri Menu-vaihtoehdot Kirsikka, Vihreä, Oranssi
/ All of the AVA Menu variations Cherry, Green, Orange



AVAn eri Jatkuu vaihtoehdot Kirsikka, Vihreä, Oranssi
/ AVA Break IN/OUT variations Cherry, Green, Orange



9 Menu-esimerkkiä MTV3 Ebookers, Stockmann, Sub 0100100, Jaffa Super, Hobitti, Paloturvallisuusviikko, AVA Arla, Jordan, Novelle
/ 9 Menu examples for MTV3, Sub and AVA.


5 Menu-esimerkkiä, elintarvikeala: Marabou, Arla, Fazer
/ 5 Menu examples, food industry


3 Menu-esimerkkiä, MTV3 MM-lätkä kanavailmeenä: Skoda, HK (1. spotilla), HK (2. spotilla)
/ 3 Menu examples, MTV3 Ice Hockey theme



Yhteistunnisteet
Multi-Partner Sponsorship Identifiers


Top Chef 2 -yhteistunnisteessa on luontevasti ohjelmaan sopivat mainostajat. Toteutus kuvattu laadukkaasti, ja kustannustehokkuus maksimoidaan kun kustannuksia jakamassa kolme mainostajaa.
/ Top Chef Combined Sponsorship Identifier with advertisers naturally linked to the program. High quality filming is possible because three advertisers share the production cost.


Duudsonit-yhteistunniste yhdistää toisiinsa ohjelman tunnelman, TV-palvelun, pizzan ja hotellivaraamisen luontevasti olohuoneympäristössä.
/ Dudesons Combined Sponsorship Identifier ties together the program's atmosphere, a TV service, pizza and hotel booking naturally in a living room environment.



Paratiisi-yhteistunniste on oiva esimerkki siitä, kuinka hyvää mielikuvitusta käyttäen voidaan tarinassa yhdistää keskenään hyvinkin erilaiset mainostajat hienoon kokonaisuuteen. Katsojat ovat pitäneet yhteistyötunnisteista erityisen paljon.
/ Paratiisi Combined Sponsorship Identifier is a good example of combining different kinds of advertisers together in a good story. The viewers have consistently enjoyed combined identifiers more than normal ones.


Muut erikoisratkaisut
Other Special Solutions


Rispekti-kampanjassa Sub ja Kotipizza tekivät yhteistyötä koulukiusaamisen vastaisen työn hyväksi.
/ In the Rispekti campaign, Sub and Kotipizza collaborated for anti bullying charity.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme