AVAn kanavailme uudistuu - katso maistiaisia

AVAn kanavailme uudistuu 22.2. Uudessa kanavailmeessä päärooliin nostetaan AVAn kohderyhmät – eri-ikäiset naiset.

”Lähdimme hakemaan AVAn kanavailmeeseen raikkautta, tunnistettavuutta, hyvää fiilistä, kollaasimaisia hetkiä naisten elämästä, joihin jokainen voi samaistua", taustoittaa MTV:n AD Virpi Kunttu ja jatkaa:

"Tällä uudella konseptilla saamme vahvan visuaalisen brändi-ilmeen, joka taipuu hyvin eri kampanjoihin ja on tunnistettava eri medioissa. Visuaalinen tuotanto tehtiin yhteistyössä Spöke Filmsin ja Chinanskin kanssa, musiikin teki Musiikkituotanto Pihkassa."

Katso maistiaisia, miltä AVAn uusi kanavailme näyttää:


Haluatko tietää lisää AVAn kaupallisista ratkaisuista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme