Putous rikkoi aikaisempia katseluennätyksiä

Suosikkiohjelma Putouksen viides kausi on ollut katsojaluvuiltaan ennätyksellinen. Sarjaa on seurannut viikoittain yli 1,8 miljoonaa katsojaa*.

Putous on ollut viidennellä kaudellaan suositumpi kuin koskaan ennen. Sarjan jaksoja on katsonut viikoittain keskimäärin 1,83 miljoonaa katsojaa, mikä on viidenneksen enemmän kuin viime kaudella.

Putous on ollut alkuvuoden katsotuin viihdeohjelma, ja vain Sotshin olympialaisilla on ollut enemmän katsojia.

Lauantaina 1.3.2014 nähdyn Putous-finaalin keskikatsojamäärä oli 1 453 000, eli television katsojista lähes 60 % katsoi juuri Putousta. Sketsihahmokisan voittajan ratketessa yleisöä oli ruutujen äärellä lähes 1,7 miljoonaa.

Putous-kauden kruunaa lauantaina 8.3. klo 19.30 esitettävä UNICEF-lähetys.

Putous on myös suomalaisten some-suosikki

Putous on puhuttanut kauden aikana vilkkaasti myös sosiaalisessa mediassa. #Putous-hashtagin twiitattiin yhteensä 37 000 kertaa kauden aikana.

Ohjelman Facebook-sivu kasvoi kauden aikana yli 25 000 seuraajalla 226 000 seuraajaan. Sivu tavoitti parhaimmillaan 1,2 miljoonaa Facebook-käyttäjää kuukaudessa ja on näin yksi Suomen aktiivisimmista Facebook-sivuista (lähde: Facebook Insights).

Putous-katsojat ottivat omakseen suorien lähetysten aikana myös 2nd Screen -mobiilipalvelun, jossa oli finaaliviikolla yli 70 000 uniikkia käyttäjää (lähde Dax/ComScore).

* viikon aikana kertyvä keskikatsojamäärä (sis. uusinnat ja tallennekatselu) lähde: Finnpanel TV-mittaritutkimus

Lue lisää

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme