Saturday Night Live -ohjelman mainoskatkoihin muutoksia

MTV muuttaa viime lauantaina 6.2. alkaneen Saturday Night Live -ohjelman mainoskatkojen rytmiä. Ohjelmassa nähdään jatkossakin suosion saaneita pikakatkoja, mutta mainoskatkojen määrä vähenee yhdellä.

"Kokeilimme Saturday Night Live -ohjelmassa niin sanottuja pikakatkoja, jotka ovat lyhyitä mainoskatkoja sisältäen vain kaksi mainosta. Saamamme katsojapalautteen mukaan pikakatkojen vastaanotto oli positiivinen, mutta mainoskatkojen kokonaismäärä herätti hämmennystä. Vastaamme saatuun palautteeseen ja ohjelman toisesta jaksosta lähtien näytämme jatkossakin pikakatkoja, mutta vähennämme katkojen kokonaismäärää viidestä neljään mainoskatkoon", kommentoi ohjelman vastaava tuotepäällikkö Juho Ukkonen

Saturday Night Live aloitti kautensa näyttävästi. Ensimmäisen jakson kokonaiskeskikatsojamäärä on 1 160 000* ja ohjelma on tavoittanut jo lähes 1,8 miljoonaa suomalaista ** (sis. kaikki esityskerrat ja MTV Katsomo yliyönluvuin, 4+ vuotiaat suomalaiset).

Tulevana lauantaina ohjelmaa emännöi laulaja Chisu ja artistivieraana nähdään Eveliina. Ohjelmassa nähdään myös vierailemassa näyttelijä Krista Kosonen.

Saturday Night Live MTV3-kanavalla lauantaisin klo 20 alkaen.

Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus ja ComScore Dax
* Sis. kaikki esityskerrat ja MTV Katsomo yliyönluvuin, 4+ vuotiaat suomalaiset
** vähintään 3 min. yhtäjaksoista katselua, 4+ vuotiaat suomalaiset

Lisätiedot:

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme